Ešte stále stíhaš - pridaj sa do REŠTART VÝZVY, začať môžeš kedykoľvek

Zvoľte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Ďalšia strana
Ako sa zbaviť pracovného stresu?
redakcia

Holandská vláda ponúka štátnym zamestnancom absolvovanie terapie Cesta, aby im pomohla zmierniť stres, spojený s prácou a syndróm vyhorenia, a deje sa tak so skutočne výnimočnými úspechmi.

Celý článok
Zacvičte si novinku na slovenskom fit trhu – buti jogu
Nikola Danišová

Buti joga je pomerne nový program, ktorý sa dostal už aj na Slovensko. Toto cvičenie v sebe spája niekoľko disciplín, ktoré precvičia vaše telo a upokoja myseľ. 

Emócie nie sú „dobré“ alebo „zlé“!
redakcia

Ak dieťa začne plakať, nezisťujeme príčinu tohto emocionálneho prejavu, ale snažíme sa ho utíšiť, umlčať. 

Nečakajte, kým vás začne niečo bolieť! Pilates je skvelá prevencia
Nikola Danišová

Bolí vás chrbát a necítite sa dobre? O svoje skúsenosti s pilatesom sa s nami podelia cvičenci aj  inštruktorka Katka Baluchová.

Dva dni dialógov a praxe ashtanga jogy
redakcia

Po prvýkrát pripravujeme unikátny projekt, ktorý sa uskutoční v Bratislave 18. až 19. marca v Chopin Hotel Bratislava. Ide o konferenciu Dva dni dialógov a praxe ashtanga jogy. 

 

Ako si užiť kúpeľ spolu s ním?
redakcia

Kúpeľ je super. Bublinky, nádherná vôňa, tlmené osvetlenie, pohoda, najlepšie s obľúbenou hudbou. 

Šťastie je o rozhodnutí každého jedného z nás!
redakcia

Po vianočných sviatkoch, ktoré nás stiahli mimo reality všedných dní, sme opäť tvrdo pristáli v reálnom svete. 

 

4 joga cviky, ktoré vás zbavia bolesti chrbta

Tieto jogové pozície sú jednoduché a môžete ich cvičiť kdekoľvek a kedykoľvek. 

Cestovný ruch a joga – ako to spolu súvisí?
redakcia

Spropagovať región sa dá aj netradične. Eva Ježovičová zo Zvolena sa na tento účel rozhodla využiť jogu. 

Bolí vás chrbát? Vyskúšajte tieto pilates cviky

Účinné budú vtedy, keď dodržíte princípy pilatesu a budete cvičiť pravidelne. 

Gravidjoga pomôže v tehotenstve a aj pri pôrode
Nikola Danišová

Gravidjoga je vynikajúcou alternatívou pohybu počas tehotenstva. Mamičku udržuje v psychickej i fyzickej pohode a môže uľahčiť pôrod.

Nebojte sa jogy. Vyberte si len vhodný štýl

Skôr ako začnete, urobte si malý prieskum a popremýšľajte, ktorý štýl jogy by vám mohol vyhovovať. 

Trénujte svoj mozog a predchádzajte demencii. Je tu neurobik

S previnilým úsmevom odpovedáte milej pani na zdvorilostné otázky, len si neviete spomenúť na jej meno? Zabudli ste na názov filmu, ktorý ste videli minimálne päťkrát? A čo zabudnutý PIN kód, rodné číslo či vlastná ŠPZ? 

Cvičíme 5 Tibeťanov
Mirka

Už 10 minút denne vám prinesie úľavu od bolesti, dodá energiu a spomalí starnutie. 

 

Zacvičte si upokojujúci a účinný PortDeBras. Už v 16-tich mestách v SR
Nikola Danišová

Cvičenie PortDeBras je pomalé cvičenie, ktoré inštruktorka Helena Ballová pomenovala ako „mind body“. 

Pilakalajoga: len 20 minút denne pre zdravie, krásu, vitalitu a duševnú pohodu
redakcia

Je to spojenie pilatesu, kalanetiky, jogy a autorkiných 25-ročných skúseností cvičenia s touto metódou v praxi. 

Joga: balzam pre dušu aj pre telo
Nikola Danišová

Joga sa považuje za jednu z najzdravších aktivít s hlbokými historickými koreňmi. Jej jedinečnosť je v tom, že neprecvičujete len telo, ale aj svoje psychické zdravie. 

Spestrite svoj tréning brušných svalov pilatesom
Nikola Danišová

Keď chceme dosiahnuť krásne a vypracované brušné svaly, je potrebné precvičovať aj vnútorné svalstvo brušnej dutiny. To dokážete naozaj kvalitne precvičiť aj pilates cvikmi.

Život nie je ružový. Ako ho napriek tomu prežiť šťastne?

Prečo niektorým stačí k šťastiu málo a iným by neboli dosť všetky poklady sveta? 

Ak sa bolesť duše nerieši, poznačí telo

Ak sa dlhodobo nad niečím trápite alebo žijete v strese a tento stav neriešite, skôr či neskôr sa to odzrkadlí na vašom fyzickom zdraví. 

Zvoľte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Ďalšia strana