10. MAR 2015

Pilates cviky na chrbtové a brušné svaly

Mirka

Potrebujete posilniť svalstvo brucha, chrbta a zlepšiť koordináciu? S pokynmi inštruktorky Katky Horváthovej to hravo zvládnete. 

Pri vykonávaní pilates cvikov zapájate do pohybu nielen svoje svaly, ale aj myseľ. Pri pilatese je potrebné dodržiavať 7 princípov, pričom jedným z nich je stred tela, čiže posilnenie svalstva brucha, chrbta a panvy. Práve tieto oblasti sú pre človeka kľúčové. Ak sú ochabnuté, prejavuje sa to svalovou nerovnováhou, nepríjemnou bolesťou či nesprávnym držaním tela.

Chcete sa pilatesu venovať a neviete, ako na to? S naším inštruktážnym videom to hravo zvládnete. Jediné, čo potrebujete, je malý priestor na cvičenie.

Celé video hodiny pilatesu si môžete zacvičiť na www.fitshaker.sk. Nájdete tam rôzne druhy cvikov na posilnenie a vytvarovanie svalov celého tela, ktoré si môžete zacvičiť kedykoľvek v pohodlí domova. 

Odporúčame prečítať: 4 cvičenia, ktorými predídete svalovej nerovnováhe


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Pilates cviky na chrbtové a brušné svaly

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 851
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.