Kráse a štíhlosti pomôže aj joga

Adela Jasenovcova

Nie každá žena má šťastie, že dostane do vienka prirodzene rýchly metabolizmus a genetiku štíhlej bohyne. Aby ste kráse a večnej mladosti pomohli, môžete si zacvičiť pár jednoduchých pozícii z jogy s Adrianou Špronglovou podľa nasledujúceho videa.

Ana Paula Lima/StockSnap.io, CC0
Zdroj: cvičte.sk
14. JUN 2018

Čo potrebujete vedieť

Ak ste si mysleli, že joga je pre ľudí, ktorí sa chcú len naťahovať, lietať si kade-tade a levitovať, nie je to tak. Presvedčíte sa o úplnom opaku. Power joga vychádza z hatha a aštanga jogy a je silovejšia, a podľa Adrianiných slov by sa dala prirovnať k fitness programu. K tomu patrí aj pot a uvoľnenie solí z tela, preto netreba zabúdať na to, aby ste doplnili stratené minerály, ideálne dobrou magnéziovou vodou. Počas jogy sa nezvykne piť, preto sa treba napiť pred a po.

Ako začať

Dáme sa na štyri, dlane sú pod ramenami, kolená pod bedrami, krk v predĺžení chrbtice a zatláčame aj do dlaní. Nádych – rozpohybujeme chrbticu a výdych vyhrbiť chrbát doguľata. Dýchame nosom, oči stále otvorené.

Ako dýchať a na čo sa sústrediť

Dýchame nosom. Nádych koleno ide medzi dlane, potom vrátime naspäť nohu hore. Pri zdvíhaní rúk sú ramená od uší, zatláčame do malíčkovej hrany vystretej nohy a dýchame do stredu tela.

Precíťte, ako sa naťahuje tá časť tela, ktorú napínate. Ak nevládzete, môžete si dopriať oddych v pozícii dieťaťa, čiže sadnúť si na päty a schúliť sa do klbka. Kedykoľvek môžete pokračovať, keď naberiete silu. Počas cvičenia nemáte žiadne napätie v tvári, svaly na nej sú uvoľnené a nabíjajú sa energiou.

Ak je pozícia príliš náročná môžete si dať dlane do podložky. Keď už nevládzete, môžete hlavu skloniť medzi kolená a uvoľniť krčnú chrbticu. Keď je telo pevné, aj ďalšie jogové pozície sa budú robiť ľahšie.

Ak chcete mať pevné telo, treba posilniť nielen brucho, ale aj chrbát.

Nezabudneme doplniť minerály, napríklad minerálnou vodou Gemerka. Pravidelné pitie minerálnej vody Gemerka vhodne dopĺňa dennú potrebu životne dôležitých minerálov - magnézia a vápnika, tým najprirodzenejším spôsobom, v optimálnom pomere 3:1 (Ca:Mg).

Keď chcete byť fit, tieto jednoduché cvicky z jogy si môžete zacvičiť kedykoľvek počas videa:

Po náročnom dni si zacvičte napríklad relaxačnú jogu.


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Kráse a štíhlosti pomôže aj joga

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 2198
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.