Buďte štíhla a fit s jogou: Zamerané na brucho a chrbát (video tréning)

Adela Jasenovcová

Každá z nás chce pevné a štíhle brucho. Vyskúšajte videotréning, ktorý sme si pre vás pripravili. To stojí za to.

Buďte štíhla a fit s jogou: Zamerané na brucho a chrbát (video tréning)
28. JUN 2018

Lámeme predsudky, že joga je nuda a jediné, čo pri jej cvičení robíte je naťahovanie a dýchanie. Sympatická inštruktorka Adriana Špronglová si pre vás pripravila krátku zostavu zameranú práve na brucho a chrbát. Jogou spevníte svaly stredu tela, tzv. core veľmi účinne. Veď posúďte sami. 

Čo môžete cvičiť každý deň na spevnenie brušných svalov

Doska

Doska je známa ako plank a dá s pomocou nej robiť skutočné divy. Posilňuje celé telo od rúk, cey brucho až po zadok a stehná. Nohy majte na špičkách a striedajte zatlačenie do päty a aj do špičky tak, že sa posúvate akoby rolovaním dopredu a dozadu. Po chvíli prejdite na predlaktie, hlavu držte v predĺžení chrbtice a zdvihnite pravú nohu hore. Ak vám padá zadok, snažte sa ho posunúť nahor. Zopakujte na druhú nohu. Dýchajte tri dychy. Keď nevládzete, čo je zo začiatku dosť možné, uvoľníte tak, že položíte nohy na priehlavky a celou plochou predných stehien aj píšťal sa položíte na zem. Zostanete na predlaktiach, ramená ťaháte dole od uší. Celú sekvenciu zopakujete aj na ľavú stranu. 

Loďka

Pozícia Loďky je náročná, ale účinná pozícia na brušné svalstvo. Posaďte sa, pokrčte kolená, odlepte päty dohora asi na úroveň hlavy a ruky natiahnite dopredu dlaňami smerom k sebe. Vydržte v pozícii 5 nádychov a výdychov. Dôležité je, aby vás neboleli kríže. Môžete si oprieť jednu špičku o podložku alebo chytiť pod kolenami, ak nevládzete. Opakujte niekoľkokrát po sebe. Potom pomaly nohy vystierajte, môžete nohy aj striedať, klesajte s nimi k zemi a zároveň klesajte aj s chrbtom. Vráťte sa do pôvodnej verzii lodičky a zopakujte sériu niekoľkokrát. Môžete si prekrížiť ruky na hrudi a akoby nožnicami strihať nohami, prípadne roznožiť a spojiť. Na uvoľnenie je dobré si pritiahnuť v sede hrudník ku kolenám a potom sa chytiť za kolená, natiahnuť lakte, zviezť sa chrbtom nižšie a opäť vrátiť hore. 

ada joga 1

Pitný režim je nevyhnutný

Krásne pevné bruško závisí aj od toho, ako máte nastavenú stravu, a tiež koľko vody pijete. Pri cvičení je voda nevyhnutná. Kvalitný pitný režim vám zabezpečí aj vodíková voda, ktorú vám vyrobí FLASKA stlačením gombíka za 3 minúty. Vodíková voda sa nazýva aj živá voda, pretože má množstvo priaznivých účinkov na ľudský organizmus.

Na trhu pitného režimu ide o novinku, ktorú sa rozhodne oplatí vyskúšať. Zaujíma vás, ako vodík prospieva ľudskému organizmu? Uvádzame niektoré zaujímavé skutočnosti:

  • vodík je najmenšia molekula a ľahko preniká do buniek, aj preto je skvelým antioxidantom
  • vodík je 863-krát silnejší ako koenzým Q10, preto vás skvelo omladí
  • vodík je 176-krát silnejší ako vitamín C, preto posilňuje imunitu
  • vodík účinne prispieva k regenerácii tela po športe a okamžite nabíja energiou

FLASKU sa preto rozhodne oplatí vyskúšať.  

joga ada


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Buďte štíhla a fit s jogou: Zamerané na brucho a chrbát (video tréning)

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 2164
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.